Halmstad mamman

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Emma - 10 november 2013 19:23

Grabbarnagrus har precis hoppat i säng och det är nu tyst inne i rummet. Rasmus är hemma hos Fredrik, där vi förövrigt sonderade kvällen igår vilket var riktigt trevligt. Dagen spenderade jag på jobbet med bland annat äppelpajbankning. 

Men idag har varit en rätt bra dag om man tänker på hemmet. 

Jag smet iväg en sväng för att handla så det är klart inför nästa vecka, sen rensade jag lite i några skåp i köket, lagade tre mål mat så att även frysen är full nu. Jag har dock ett tvättberg som ska bestigas, men jag valde att bygga lite lego med grabbarna istället. Får väl ta tag i tvätten nu när de har lagt sig kanske. 


Jag skulle egentligen träffat Gabriel idag men han har blivit sjuk så det får bli senare i veckan istället. 


I morgon börjar jag min VFU-period som varar i fyra veckor, vilket innebär att  det inte är någon skola på fyra veckor vilket känns så bra. Jag har även bra tider så jag känner att jag hinner med det som ska göras både hemma och där, så det ska nog bli bra!

Dock börjar jag klockan sju i morgon så det blir till att gå upp före tuppen.. Men det ska bli kul att komma dit!


Ovido - Quiz & Flashcards