Halmstad mamman

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Emma - 11 november 2013 21:40

Första dagen av vfun gick kanon, började dagen med planering i arbetslaget och sedan var det middag, bokläsning och dags att gå hem. Ungefär så iallafall. 

I morgon ska jag gå igenom alla uppgifterna jag har med min handledare och planera lite utefter det. Sen är det bara att sätta igång med alla måsten som ska göras. 


Jag har även hunnit med ett helt underbart x-fitpass nu ikväll. Och äntligen börjar smärtan avta i ryggen! Hela förra veckan gick mycket bättre än vad det gjort tidigare och även idag gick det bra. Det är vissa saker som fortfarande känns men det känns ändå som ett väldigt stort steg i rätt riktning. Får bara hoppas att det inte blir några bakslag igen så det är väl bäst att ta det lugnt, men det är ju så himla svårt att stå tillbaka när man bara vill ge allt och lite till.. 

Nu ska jag ta och stupa i säng, börjar sju i morgon med och Killarna ska lämnas på förskolan innan och även Rasmus ska lämnas på jobbet innan dess. Så det är tidiga morgnar nu. 

Kommer somna väldigt gott idag tror jag!


Natti natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards