Halmstad mamman

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Emma - 13 november 2013 17:42

Idag vaknade jag med huvudvärk som suttit i hela dagen.. Är även stel och öm i nacken så jag gissar att det är därför.

En heldag på det och en väldigt upptrissad barngrupp. Men nu är jag hemma och mellanlandar innan det är dags för ett härligt x-fitpass. Har träningsvärk efter gårdagens combat så får väl se hur det går idag, men det ska bli härligt att fly verkligheten lite och bara ge gärnet!


I morgon ska jag göra en aktivitet med en barngrupp och samtidigt filmas för att sedan utvärdera detta med min handledare. Inget jag ser fram emot direkt.. Men det måste göras och det är skönt att få det gjort. Nästa vecka ska jag introducera mitt projekt för barnen, eller om det blir redan på fredag, får väl se hur läget ser ut. 


Nä dags att byta om och packa ner det som ska med till gymmet och pussa lite på mina killar innan det är dags att åka.

Ovido - Quiz & Flashcards