Halmstad mamman

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Emma - 12 november 2013 20:57


Allt gick bra idag med på vfun, jag hade samtal med min handledare innan vi slutade idag och gick igenom uppgifterna och jag berättade hur jag hade tänkt mig. Hon tyckte att jag hade bra idéer och att jag skulle köra på som jag tänkt. Fick även lite tips som de använde sig av när de gjorde sina planeringar, dokumentationer och utvärderingar.Så det kändes verkligen bra när vi hade haft vårt samtal.


Har även bokat in dag då jag ska få besök och bli utvärderad av en som gör vfubesök. Känns inte jätteroligt att bli bedömd på det sättet men det är väl bra för utvecklingen som pedagog. Ska bli intressant att höra vad de tycker men samtidigt är det skrämmande.


MEn jag fick beröm på jobbet när jag var där nu helgen iallafall och då av en person jag absolut inte hade väntat mig skulle ge det. Men hon tyckte att jag utvecklats mycket och det känns ju väldigt roligt att höra det! Så det ska nog gå bra att bli bedömd också.



Efter vfun åkte jag hem och fixade lite på min planering och fixade lite annat till aktiviteterna jag ska ha innan jag hämtade grabbarnagrus som var som två dränkta katter som rullat sig i egga ungefär när jag kom dit. Så av med alla kläder in i torkskåpet och sedan in i bilen för att åka till gymmet. 

Det är ju tisdag idag vilket innebär bodycombat! Helt underbart, det är en av höjdpunkterna i veckan. Hanna är ju bara så underbar, hon har så mycket energi och man blir verkligen inspirerad av henne!!


I morgon är det en långdag, slutar inte förrän 17. Har varit bortskämd nu med att sluta ganska tidigt men i morgon blir det längre och det ska observeras för fullt.


Nä nu ska jag ta och fixa mitt avflängande nagellack och torka håret.

Hoppas ni får en fin kväll!







Ovido - Quiz & Flashcards