Halmstad mamman

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Emma - 7 januari 2014 14:37

Nu är det slut på julledigheten och vardagen är igång igen. Måste säga att det är riktigt skönt. Visserligen har vi inte första skoldagen förrän i morgon men det var jobb för Rasmus, förskola för grabbarnagrus och för min del var det läsning och loggning som stod på schemat. 
Men nu har jag hämtat hem busarna igen och Kevin har även en kompis här. De sitter och spelar x-box så jag funderade på att baka lite frallor under tiden. Det är ju så gott med nybakta frallor!

Av Emma - 7 januari 2014 14:34

Jag och Rasmus har varit precis överallt och letat efter ett nytt soffbord och en ny tvbänk. Vi hittar inget alls, eller jo, några har vi hittat men då kostar dem flera tusenlappar mer än vad vi tänkt oss. Okej om det varit några hundra det handlade om, men när det skiljer fler tusen är det lite värre.. Men vi får väl hålla tumamrna för att det kommer in lite vårnyheter snart som är så där perfekta. En positiv sak är iallafall att vi ahr ungeför samam smak när det gäller inredning.


Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards