Halmstad mamman

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Emma - 2 januari 2014 23:19

Ett år är avslutat och ett nytt nästan orört är påbörjat.
Undra vad detta året har att erbjuda?

Av Emma - 2 januari 2014 23:06

Denna morgonen började med att hjälpa pappa på jobbet, sedan tvätta och en runda till eurostop. Sedan avslutades kvällen med årets första träningsass, combat! Underbart att röra lite på sig. Vet inte om min rygg och höft håller med riktigt men de bryr jag mig inte om nu. Blir ju nästan ännu värre ifall jag inte gör någonting. Känner mig som en gnällig gammal tant som har ont överallt.. Men det kanske är så att jag börjar bli till åren, 25 år är inte att leka med alltså!


Under dagen har jag även lyckats fixa böcker inför nästa kurs, skriva in schemat i almenackan, och skriva in schemat i Dexter till förskolan. Snart är vardagen tillbaka igen och jag måste faktiskt erkänna att det ska bli ganska skönt.

I morgon ska jag hjälpa min far igen sedan är det helg och helgen inleds på Freddis med ett härligt tjejgäng och vad helgen har mer att bjuda på vet jag inte förutom ett besök hos Gabriel. Nu är det ju nytt år och då måste ju rygg och höft ändå bli bra tycker jag!! Vi håller tumamrna iallafall!!


Men nu är det nog dags att krypa ner i sängen så jag orkar upp i morgon för att olja golv.


Natti natt!


Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards