Halmstad mamman

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Emma - 9 juli 2013 20:21

Dagen började med lämning på förskolan, Kevin var inte superglad då han inte gillar att bli lämnad när det inte är som vanligt. De har ju slagit ihop alla avdelningar och det är en annan förskola som är på deras nu under sommaren med, vilket innebär nya bar och nya fröknar. Men det gick bra tillslut eftersom favoriten Catarina var där. 

Sen blev det en bussfärd in mot stan för jobb p min förskola. En härlig dag som spenderades utomhus.

Vid 15 tiden gick jag till bussen igen och åkte och hämtade mina busar och även de hade varit ute nästan hela dagen. 

Hemma sedan blev det tv-spel fr grabbarna eftersom de ändå hade varit ute så mycket och när Rasmus kom hem 20 minuter efter oss åkte jag in till stan för ett riktigt härligt Combatpass, svetten rann och armarna darrade när passet var färdigt, kan det bli bättre?

Nu är maken min på golfbanan och jag har fått i mig lite kvällsmat och ska nu drick min mugg med grönt citronte och kolla på någon film.

Ovido - Quiz & Flashcards