Halmstad mamman

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emma - 17 februari 2014 15:46

Äntligen är den klar med hemtentan!
Ett obligatoriskt seminarium i morgon sen är mattekursen klar! (Förutsatt att hemtentan och salstentan blir godkända). Känns helt underbart att kunna bocka av ännu en kurs. Det betyder ett steg närmre examen!

Av Emma - 17 februari 2014 15:29

I torsdags var det livräddning på simskolan för Lucas. Han har ju gjort det vid två tillfällen tidigare. Men denna gången fick de hoppa ner i hoppbassängen från trampolinen. Han har tjatat länge om att han vill hoppa där och nu äntligen fick han det. Gissa ifall han var lycklig?!


Livräddning innebär klädsim.


Virvelvinden fick de också vara i.

En vidio från när han hoppade ner i hoppbassängen för första gången:

Sedan på fredagen var det Kevins tur. Även där klädsim. Och det var ju första gången för honom, de har aldrig varit ute i stora bassängen tidigare men fick då prova när de hade flytvästar. Kevin var den första som skulle hoppa i och simläraren sträckte ut armara för att ta emot honom. Men han hoppade jämte henne och tyckte det var jätteroligt.När de skulle tillbaka till lilla bassängen sedan blev han jätteledesn och arg för han skulle minsann vara i den stora. Min älskade fisplutt. 
 

Första gången i stora bassängen.



Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards