Halmstad mamman

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Emma - 6 februari 2014 20:25

Intervjun med barnen är klar, lektionen i en förskoleklass är genomförd. Nästa vecka väntar två redovisningar och sedan är det bara hemtentan kvar. Skönt att man äntligen börjar se slutet på denna kursen! 


Men det börjar krypa i min kropp nu samtidigt som jag inte orkar någonting.. Förkyldningen är fortfarande kvar, febern har jag inte kollat idag för jag vill inte veta. Så det har inte blivit någon träning alls denna veckan vilket inte alls känns bra. Så i morgon har jag tänkt mig ett gritpass på morgonkvisten innan det är dags att sätta tänderna i hemtentan och börja ordentligt med den. Förhoppningsvis kan det kicka igång kroppen så man får lite ny energi för det är någonting jag saknar nu. Har verkligen ingen ork till någonting alls. Håller tumamrna för att finna lite på gymmet i morgon!


Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards