Halmstad mamman

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Emma - 25 augusti 2014 13:53

Då var det snart dags för skolstart även för min del. 

Idag var det dags att anmäla sig till terminen, kursen och till csn. Allt är gjort vilket innebär att det endast är en vecka kvar tills allt drar igång med en himla fart. 

Vetenskaplig metod och teori är först ut denna termin, en kurs på endast fem veckor men den ska tydligen vara riktigt tuff..

Får väl se hur detta går men ska väl ta mig igenom denna med precis som med allt annat hittills. 

Något positivt med att skolan börjar igen är att jag är ännu ett steg närmre min examen, det är ju termin 6 av 7 som startar på måndag, så endast två terminer kvar tills jag har min examen!! 

Hade kanske önskat att terminen skulle börja en aning lugnare, men fullt ös direkt både med skola och det övriga livet. Ju mer man har att göra desto fortare går väl tiden och det är ju positivt just nu känner jag! 

Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards