Halmstad mamman

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Emma - 19 november 2014 07:49

Ahh, vilken morgon.. Trött och irriterad innan man ens kommit upp ur sängen. Kevin kom till mig 5 minuter innan klockan ringde. Och sen har det bara varit skit hela morgonen. Kan denna dagen verkligen bli bra? Men börjar det såhär kan det kanske bara bli bättre? Får hoppas på det!

Nu är jag iallafall inne på andra veckan av fyra på vfun. Snart är den slut också. Trivs jättebra men som jag nämnt innan så känns det alltid så krystat när det är VFU. Man ska vara en i arbetslaget samtidigt som man inte ska det för man ska vara student. Som tur är så är dem jag är hos nu kanon!

Fast just idag vill jag bara hem, lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet, hade nog behövt sova en vecka för att komma ikapp känns det som.

Positiva Emma idag.. Men som sagt, har det börjat såhär kan det väl bara bli bättre!!

Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards