Halmstad mamman

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma - 3 mars 2014 12:10

Kalendern visar redan att vi är inne i tredjemånaden på detta året. Helt galet! 

Månaden började med kalas för Emil och Elin (min bror och syster) och så var Lucas på kalas hos en kompis. 

Den har även bjudit på en ny familjemedlem. Dock inte hemma hos oss utan hemma hos mamma och pappa. En liten Ebba som är 10 veckor flyttade hem till dem igår. Det är en söt svart liten flatcotretriver. 


Annat som väntas denna månaden är att kusin Ellen fyller år, och våran Lucas blir 6 år. Så det ska bli kalas för honom, släktkalas och även barnkalas i form av disco är beställt. 


Sen är det ju skola, jobb, träning och allt annat vardagligt som fyller upp dagarna. Ska även på ett möte på fredag som jag hoppas går bra. Så jag gissar att denan månaden kommer susa förbi!


Men nu är det väl dags att jag återgår till artiklarna och böckerna igen. Läsa är inte min grej, men jag är ju så illa tvungen. 

Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards