Halmstad mamman

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Emma - 2 december 2013 08:23

Trött, tröttare, tröttast.. Ungeför så känner jag idag och en lång dag på det.

Jag börjar inte förrän nio egentligen men fick gå upp och köra Rasmus till jobbet för att kunna ta bilen idag. Tänkte då lyxa till det med lite frallor när vi kom hem men det fansn ju inga frallor veken på macken eller på ica. Riktigt dåligt att de inte har frallor klara när de precis har öppnat!!

Men nu är det sista veckan på vfun, jag ska filma mig själv en gång till och i morgon kommer det en vfulärare och ska bedömma mig.. Känns ju sädär lagom roligt att två personer ska sitta och granska det jag gör. Men det är väl bara att gilla läget.

Och snart är det ju tillbaka til skolan, vill verkligen inte det. Vill jobba istället, men det rä ju tre terminer kvar, känns lite samtidigt som det känns mycket. Men det går väl fort hoppas jag.


Träningsvärken känns lite bättre idag iallafall, igår kunde jag verken hosta eller skratta, men som jag sagt innan, träningsvärk är härlig värk!!

Ikväll blir det ett x-fitpass vilket ska bli härligt, får se ifall det är någon skillnad nu när jag är tejpad.


Nu ska jag ta tag i bråkstakarna och packa in oss i bilen och sedan lämna dem på sin förskola för att sedan bege mig till min. Ska se ifall ajg kan få filmningen gjord idag så det är överstökat sedan.


Halmstadmamman


Emma heter jag, är 27 år och gift. Tillsammans med min man har jag 2 busiga killar födda mars 2008 och augusti 2009. Jag är nyutexaminerad förskollärare och här kan ni följa min vardag som mamma, förskollärare, fru och mig själv med allt vad det innebär.

Besök

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards