Halmstad mamman

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Nu är den här!!

Av Emma - 28 augusti 2013 13:41

Dagen började med lämning på förskolan och sedan vidare till gymmet. 45 minuter x-fit, kroppen skakade efteråt och svetten rann, underbart!

Repen som är i mitten är inte att leka med!! Känns som att armarna ska trilla av. Idag klarade jag även av plankan på fötter 3x45 sek. Trodde aldrig att jag skulle klara det men jag gjorde det, jobbigt var det men det gick!! Gäller bara att tänka rätt så går det.

 

Men efter en dusch var jag redo att träffa min fina vän Ann en snabbis och sedan hämta ut mitt paket som kommit. 

Så nu äntligen slipper jag Iphonen! Pappa ska få tillbaka den och jag ska njuta av min android telefon till max!

En titanium grey Samsung galaxy sIII finns nu i mina ägor. 

Tyvärr så hinner jag inte starta upp den nu för ja ska snart till tandläkaren men kväll när rasmus spelar golf så vet jag ju vad jag ska spendera min tid på! Så nu ligger den här jämte mig är så fin och laddas och bara väntar på att jag ska ta och starta den.

 


Men nu är det väl dags att bege sig mot stan för att besöka den dära tandläkaren vilket inte känns allt för lockande direkt..



 
 
Ingen bild

Becca

30 augusti 2013 17:03

Lämnar du barnen på förskolan när du ska träna och träffa vänner...??

Emma

31 augusti 2013 16:06

Ja det gör jag eftersom de har 15 timmar och vill träffa sina kompisar...!!!
Något fel på det??

 
Ingen bild

Pelle

7 september 2013 12:34

Hej.
Fin och välskriven blogg du har.

Usch det där med tandläkaren lät inte kul.
Hoppas det gick bra och inte var några problem i munnen?

Trevlig helg.
/Pelle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 9 maj 2016 10:14


Veckorna går, sakta fast ändå fort. I morgon går vi in i vecka 37, alltså bara 4 veckor var till beräknat datum! Jag hoppas ju att det blir lite tidigare men det är väl lika bra att ställa in sig på att gå över istället. Så kan man ju bli glatt öve...

Av Emma - 7 april 2016 19:57


I morgon är det exakt en vecka kvar tills jag slutar jobba. Känns skönt eftersom det är tungt att jobba med magen på en yngrebarnsavdelning. Samtidigt som det ska bli tråkigt. Det har precis kommit en ny kollega i mitt arbetslag och det är mycket som...

Av Emma - 6 april 2016 08:32


Ojojoj vad tiden går! Sist jag skrev något här var i somras och efter det har det hänt massor. Jag är fortfarande kvar på samma jobb men jag jobbar bara denna och nästa vecka också. Sedan går jag hem på gravpeng. För i juni ska det nämligen komma ...

Av Emma - 25 juli 2015 10:13

Det har nu gått en vecka sedan semestern började. Helt underbart att bara få vara ledig, utan stress från skola. Fick även ett glädjande mil igår! Så nu kan jag snart ansöka om min legitimation!! Vet knappt om jag har fattat att jag faktiskt är kl...

Av Emma - 16 juli 2015 09:28

Vi är redan inne på mitten av juli månad. Examen är tagen, uppsatsen är godkänd och examensbeviset är ansökt. Jag har jobbat i en och en halv månad och det känns verkligen kanon!! Men nu är det bara två arbetsdagar kvar, idag och i morgon sedan vä...

Ovido - Quiz & Flashcards