Halmstad mamman

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Stressad?

Av Emma - 13 augusti 2013 09:01

Har en dag börjat dåligt så fortsätter det också.. Iallafall gårdagen, det var en dålig dag precis hela dagen. Vet inte om det är för att jag känner mig stressad över att inte veta hur hösten blir, har inget schema från skolan än vilket gör att man inte kan planera någonting alls och det gillar jag inte..

Vill gärna kunna skriva in i almanackan och veta vad som händer, kunna planera in träning och andra aktiviteter.

Och på tal om träning så har en onyttig sommar satt sina spår.. Det har blivit en aning för mycket godis och annat som jag inte borde ätit och det kombinerat med jobb som gör att jag inte kunnat träna har inte varit bra alls. Men nu är barnpassningen öppen på gymmet igen och nästa vecka börjar höstschemat och det schemat gjorde mig väldigt glad! Finns massa pass som jag vill gå på och de krockar inte med varandra heller så nu känner jag mig verkligen taggar inför höstens träning, längtar tills nästa vecka redan nu. 


 
 
Ingen bild

Carro

13 augusti 2013 19:03

Duktig du är som jobbar på!!! Kram

Emma

15 augusti 2013 09:52

Tack så mycket vännen :)
Men det ska bli skönt med några lediga dagar nu iaf.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 9 maj 2016 10:14


Veckorna går, sakta fast ändå fort. I morgon går vi in i vecka 37, alltså bara 4 veckor var till beräknat datum! Jag hoppas ju att det blir lite tidigare men det är väl lika bra att ställa in sig på att gå över istället. Så kan man ju bli glatt öve...

Av Emma - 7 april 2016 19:57


I morgon är det exakt en vecka kvar tills jag slutar jobba. Känns skönt eftersom det är tungt att jobba med magen på en yngrebarnsavdelning. Samtidigt som det ska bli tråkigt. Det har precis kommit en ny kollega i mitt arbetslag och det är mycket som...

Av Emma - 6 april 2016 08:32


Ojojoj vad tiden går! Sist jag skrev något här var i somras och efter det har det hänt massor. Jag är fortfarande kvar på samma jobb men jag jobbar bara denna och nästa vecka också. Sedan går jag hem på gravpeng. För i juni ska det nämligen komma ...

Av Emma - 25 juli 2015 10:13

Det har nu gått en vecka sedan semestern började. Helt underbart att bara få vara ledig, utan stress från skola. Fick även ett glädjande mil igår! Så nu kan jag snart ansöka om min legitimation!! Vet knappt om jag har fattat att jag faktiskt är kl...

Av Emma - 16 juli 2015 09:28

Vi är redan inne på mitten av juli månad. Examen är tagen, uppsatsen är godkänd och examensbeviset är ansökt. Jag har jobbat i en och en halv månad och det känns verkligen kanon!! Men nu är det bara två arbetsdagar kvar, idag och i morgon sedan vä...

Ovido - Quiz & Flashcards